Voorbereidingen in volle gang!! - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Peti Rooij-Elberse - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang!! - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Peti Rooij-Elberse - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang!!

Blijf op de hoogte en volg Peti

05 Juli 2017 | Nederland, Drunen

Reisverzekering checken
route op de GPS zetten
Website aanmaken
............................

  • 05 Juli 2017 - 21:54

    Ine Fluitsma:

    Heel veel succes met alle voorbereidingen Peti en Leo!
    Leuk dat we weer mogen meegenieten!
    Ik ga jullie zeker volgen.

  • 05 Juli 2017 - 22:12

    Ad En Mechi Kuijpers:

    Leuk om jullie avonturen te volgen. Heel veel fietsplezier!

  • 06 Juli 2017 - 09:20

    Lia:

    Succes. Voorbereidingen zijn al lol vooraf....

  • 06 Juli 2017 - 15:28

    Marian Van Leeuwen:

    Wordt vast weer een mooie reis met leuke ontmoetingen. Wij kijken uit naar jullie reisverslag. Goed weer gewenst en hoop dat jullie zonder pech onderweg kunnen genieten van jullie reis.

  • 06 Juli 2017 - 16:16

    Linda Kessler:

    Zag dit nu ineens voorbij komen! Misschien was dit niet de bedoeling maar ik geniet sowieso van mensen die ondernemend zijn en los willen komen van het dagelijks gebeuren. Dus ik hoop dat ik jullie ook gewoon mag volgen.
    Geweldig!!!!! Spannend, hoor! Groetjes, Linda uit Reuver

  • 07 Juli 2017 - 11:08

    Kenny C:

    Dag meneer Leo! Ik had alweer vergeten dat ik dit volg. Ik wens jullie beiden heel veel plezier op deze bijzondere reis. Ik zal meelezen en meegenieten vanaf deze kant van het scherm.

  • 07 Juli 2017 - 12:49

    Nel:

    Wat fantastisch weer! Heel veel succes met de voorbereidingen en we volgen jullie graag op weer een mooi reis! Groetjes Nel van Kees.

  • 08 Juli 2017 - 18:26

    Jannie Hoefnagel:

    Hoi Peti en Leo,
    Tjonge wat een onderneming weer, maar wat mooi, Californië langs "the ocean"

  • 31 Juli 2017 - 20:29

    Bert En Annet:

    Leo nog even doorbijten tijdens het vliegen en dan kan het genieten beginnen. Ik zie nu al uit naar jullie verslagen.
    Heel veel plezier en let goed op elkaar! Hoor mij nu. Ik moet toch weten dat jullie doorgewinterde fietsers/reizigers zijn. GENIET!!!!!
    Groetjes: Annet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peti

Samen op de fiets door Australië en Sulawesi (Indonesië).

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 982
Totaal aantal bezoekers 82866

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 20 Oktober 2017

Twee oudjes op de fiets door Amerika

02 Mei 2013 - 31 Juli 2013

Onze tweede reis

01 Mei 2007 - 02 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: