Kijken kijken en wel kopen - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Peti Rooij-Elberse - WaarBenJij.nu Kijken kijken en wel kopen - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Peti Rooij-Elberse - WaarBenJij.nu

Kijken kijken en wel kopen

Door: P&L

Blijf op de hoogte en volg Peti

07 Augustus 2017 | Canada, Vancouver

Drie dagen wachten, steeds terug naar het vliegveld om van alles te regelen. Drie dagen wachten voordat je iets nieuws mag gaan kopen. Vervolgens twee dagen van kijken kijken en kopen kopen, want de zak is nog steeds niet gevonden. Outdoor spullen zijn duur, meer dan € 2000 uit moeten geven en grijpen nog steeds regelmatig mis. zo mist Peti nu weer haar oorpluggen. West Jet wil tot nu toe € 240 vergoeden, maar we zijn niet accoord gegaan. Inmiddels liggen we al een nacht op zachte matrasjes hebben we warm in onze nieuwe slaapzakken geslapen. We zijn er een beetje klaar mee, De verloren spullen hebben tot nu de eerste week van onze vakantie beheerst, maar morgen, maandag beginnen we. Morgen verlaten we Vancouver, verlaten we de smog van de 159 branden die het land nog steeds beheersen.
Veel door Vancouver gefietst, maar veel te weinig gezien. Het vinden van scheerzeep heeft al meer dan anderhalf uur geduurd. Eindelijk gevonden blijken alle scheerkwasten uitverkocht te zijn.
Morgen beginnen we, op weg naar Vancouver Island. We hebben er zin in

• 07 Augustus 2017 - 08:10

Herman:

Geen flitsende start.
    Maar nu gaat het echt beginnen.
    Succes !!

• 07 Augustus 2017 - 10:16

Ad Kuijpers:

Tjonge, wat een pech en slecht begin. Het is te hopen dat het geluk jullie vanaf nu alleen maar toelacht. Dat kan haast niet anders. Veilige reis en vele mooie verwondermomenten toegewenst. Fietsgroeten, Ad & Mechi.

• 07 Augustus 2017 - 10:31

Harm:

Vervelend om juist deze vakantie zo te beginnen, waarschijnlijk spullen die je specifiek nodig hebt voor een geweldige fietsvakantie en niet gemakkelijk te vervangen zijn. Gelukkig kunnen jullie dan vertrekken naar het fantastisch mooie Vancouver Island! Hopelijk zijn alle zorgen dan snel vergeten en zijn de muggen lief voor jullie! Enjoy!

• 07 Augustus 2017 - 22:20

Nel:

Wat een narigheid. Fijn dat jullie in ieder geval van een goede nachtrust kunnen genieten. We duimen dat alles weer goed komt en dat er een goede vergoeding tegenover komt te staan. Heel veel plezier en een zorgeloze vakantie verder! Nel en Kees.

• 08 Augustus 2017 - 11:13

Ruud En Jose:

Hoi pechvogels, veel plezier met het vervolg. Alle pech hebben jullie nu gehad, vanaf nu allen maar genieten. Groeten uit Duiven

• 08 Augustus 2017 - 20:42

Linda Kessler:

Hoi Peti en Leo, Wat een pech om zo de vakantie te beginnen! Heb het hele relaas gelezen en vind het dapper hoe jullie met deze situatie omgaan. Het is toch een vreemd onbekend land. Ik wens jullie een superfijne reis vanaf nu met meer geluk. Ben ook o zo nieuwsgierig naar jullie verhalen. Ik doe het jullie niet na dat weet ik heel zeker. Dus sportievelingen veel plezier!

• 11 Augustus 2017 - 11:43

Dimph Pruijmboom:

Hoi Peti en Leo, wat een pech, hopelijk gaat de rest van de reis wel voorspoedig. Veel succes en plezier met het fietsen.

• 11 Augustus 2017 - 13:12

Kenny C:

Wat een pech! Maar daar laten jullie je niet door zitten. Ik verwacht binnenkort foto's van Leo's nieuwe baard.

• 11 Augustus 2017 - 22:06

Sanne:

Pap, gewoon 3 maanden niet scheren. Een baard is een keer wat anders! Kusjes!

• 12 Augustus 2017 - 13:10

Diana:

Jeetje vervelend zo'n start van jullie reis! Gelukkig laten jullie je plezier er niet door beïnvloeden. Hoop dat de rest van jullie reis alleen maar prachtige herinneringen zullen opleveren!